روستای کلیشم استان گیلان kelishom
روستای کلیشم استان گیلان kelishom

روستای کلیشم استان گیلان kelishom

kelishom,gilan

یاد گذشتگان

با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت همه عزیزان.

چند روز پیش برای دید و بازدید عید رفته بودیم منزل آقای مسلم اسدی کلیشمی فرزند مرحوم شیخ صفر. وقتی که همه جمع شدند یه پاکتی آورد پر از کاغذ قرعه کشی. هر نفر می تونستن یک یا بیشتر از اون کاغذها بردارند. بعد از اینکه همه کاغذهاشونو برداشتند آقای اسدی گفت که حالا میتونید کاغذها رو باز کنید.

وقتی که کاغذها رو باز کردیم اسم کسانی بود که دیگه توی این دنیا نبودند. آقای اسدی گفت که میشه توی اجتماعات بجای غیبت و در مورد مردم صحبت کردن از گذشتگان یاد کنیم و براشون صلوات و فاتحه بخونیم. 

ممنون از آقای اسدی بخاطر این کار حسنه.

اگر تمایل دارید می تونید اسامی کسانی که از دنیا رفتند رو برای ما بفرستید تا به فراگیر شدن این عمل بسیار پسندیده کمک کنید. با تهیه این لیست و یاد آوری گذشتگان ان شاء الله روح گذشتگانمون هم شاد بشه.


نظرات 2 + ارسال نظر
علی غلامی یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 07:57

با سلام و خسته نباشید. نام مرحوم عزیز مسیح-صفر غلامزاده -ننه جان سعیدی و سلیمان مژدهی رو هم از طرف ما یاد داشت کنید. با تشکر فراوان

Ahmad omidi چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 01:06

با سلام خدمت تمامی کلیشمیهای عزیز بخصوص عزیزان زحمت کشی که در اطلاع رسانی و پیشرفت کلیشم پیش قدم هستند این عید آریایی رو به همه تبریک میکم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید ,من به نوبه خودم بی نهایت از این پیشنهاد استقبال و از اینکه به یاد عزیزانی که برای کلیشم زحمات بسیاری کشیدن و در جمع ما نیستند ممنونم و خواهش میکنم یاد عموی بزرگوار اینجانب مرحوم حاج ایوب امیدی هم باشید ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد