روستای کلیشم استان گیلان kelishom
روستای کلیشم استان گیلان kelishom

روستای کلیشم استان گیلان kelishom

kelishom,gilan

حل مشکل سمیکالن (نقطه ویرگول) هنگام فرمول نویسی در اکسل 2019

با سلام .

پس از نصب آفیس 2019 و هنگام استفاده از اکسل در صورتی که با سمیکالن، کالن (نقطه ویرگول، ویرگول) مشکل داشتید تنظیمات زیر را انجام دهید.

1- وارد تنظیمات زبان ویندوز شوید.

در قسمت list separator پس از حذف پیش فرض سیستم، ویرگول و یا نقطه ویرگول را به دلخواه خودتان وارد کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
سید کمال اطهری شنبه 20 اسفند 1401 ساعت 08:17

سلام مشکل سیمی کالن و ویرگول با توجه به تنظیمات که ارائه دادید حل نشد
در واقع در ستینگ فقط سیمی کالن موجود می باشد
خواهشمند است راهنمایی کنید

سلام. بعد از اینکه وارد ستینگ شدید، مقدار پیش فرض سیستم را بصورت دستی حذف کنید و به دلخواه ویرگول و یا سمیکالن وارد کنید.

ali-j-j دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 08:56

سلام
خواستم تشکر کنم.بعد از مدتها مشکلم حل شد.
با اینکه میدونستم از اینجا باید اصلاحش کنم ولی اون منوی کرکره ای مانندش منو به اشتباه مینداخت. فکر میکردم که باید از لیست چیزی رو انتخاب کنم. نمیدونستم که میشه پاکش کرد و گزینه مورد نظر خودت رو میشه تایپ کرد اونجا. فکر میکنم یه جورایی باگ محسوب میشه برای ویندوز

سلام. خواهش می کنم. پیروز و پاینده باشید.

وحید دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 15:31

سلام- شما نمیدونید این مورد چقدر برای من و کلی از مشتری های شرکتمون که پشتیبانی سیستم های مالیشون رو داشتیم این قضیه مهم بود... قشنگ 2-3سال هممون جوانتر شدیم چون خروجی اکسل گزارشات نرم افزارمون همش اکسل به هم چسبیده به ما تحویل میدادکه به ناچار از طریق منوی دیتا در اکسل دائما تفکیک ستون ها رو انجام میدادیم که با این ترفند شما براحتی حل شد- یک دنیا تشکر

خدا رو شکر. موفق و پاینده باشید.

یه هموطن جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:45

سلام
ممنونم من چند روز درگیر بودم....
فکر کنم به خاطر اینکه تاریخ لپتاپم رو کرده بودم هجری شمسی ، این سمی کالون ریخته بود بهم...ممنون بابت راهنمایی تون خدا بیامرزه اموات تون

سلام. پاینده باشید.

آرش پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 15:18

ممنون از نکته کاربردی شما در خصوص درج ; در زبان ویندوز

موفق و پاینده باشید.

حمید پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 19:04

ممنون بابت سایت خوبتون
خیلی وقت بود با نقطه ویرگول مشکل داشتم . فرمول های اکسل نقطه ویرگول رو شناسایی نمی کردن .
الان دیگه درست شده

موفق و پیروز باشید.

مجازی شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 18:36

ممنون
مشکلم حل شد

پاینده باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد