روستای کلیشم استان گیلان kelishom
روستای کلیشم استان گیلان kelishom

روستای کلیشم استان گیلان kelishom

kelishom,gilan

حل مشکل تایپ در جداول ادغام شده ورد 2016

با سلام.

در Microsoft Word 2016 پس از ادغام (merge) جداول امکان تایپ در آن وجود ندارد. برخی از جداول نیز از ورژنهای پایینتر آفیس قابل مشاهده نیستند. این مشکل با ارائه بسته تکمیلی زیر توسط مایکروسافت حل گردید. 

برای حل مشکل برنامه را دریافت و نصب نمائید.


دریافت نسخه 32 بیتی

دریافت نسخه 64 بیتی

منبع دریافت دو نسخه نرم افزار فوق سایت پشتیبانی مایکروسافت می باشد. برای مشاهده  کلیک کنید.


نظرات 20 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 15:10

خدا خیرت بده از اینکه برای مردم اهمیت قایل هستید و مسایل کلیدی ریز و مهم رو تو سایتتون قرار میدید از شما سپاسگزارم. با احترام

سلام. پیروز و سربلند باشید.

امین سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 10:19

خیلی ممنون بابت راهنمایی

موفق باشید.

امید احمدی پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 15:17

از اینکه برای مردم اهمیت قایل هستید و بسیار مسایل کلیدی ریز و مهم رو تو سایتتون قرار میدید از شما سپاسگزارم. با احترام

ممنون. سلامت و پیروز باشید.

مژده سه‌شنبه 7 دی 1400 ساعت 14:19

عالی بود دم شما گرم نجاتمون دادی

موفق باشید.

مجتبی چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 18:49

خدا خیرت بده

عاقبت به خیر بشین.

سلیمان پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 17:40

خداوند عمر با عزت به شما مرحمت کند که گره از کار خلق خدا می گشایید.

ممنون از دعای خیر شما. خدا به شما سلامتی بده.

v سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 11:29

دمتون گرم واقعا

پاینده باشید.

سعیده شنبه 19 تیر 1400 ساعت 16:16

خدا خیرتون بده خییییلی وقت بود که با این مشکل درگیر بودم و هیچ کس نمیتونست راهنماییم کنه واقعا ممنونم

عاقبت به خیر باشید. در پناه حق.

سعید یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 18:41

خدا خیرتون بده دستتون درد نکنه واقعا

خدا به شما توفیق بده. پیروز و سعادتمند باشید.

حسین شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:51

سلام
بسیاااااار ممنون.
هر کاری می کردم درست نمی شد. اما به محض نصب نسخه اصلاحی، مشکل جدول حل شد.
ان شاءالله به حق روزهای پایانی ماه رمضان، خدا به شما خیر بدهد.

سلام. خدا به شما سلامتی بدهد.

چکاوک چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 16:56

با سلام،

حقیقتا آرزومندم به برکت این روزهای پایانی ماه رمضان، بهترین‌ها روزی شما باشد. مدت‌ها بود با این مسئله درگیر بودم و متأسفانه از هر فردی می‌پرسیدم با کمال بی‌تفاوتی از آن عبور می‌کرد و نهایتا محول می‌شدم به استفاده از یک دستگاه دیگر، آن‌هم فقط برای ترسیم جداول. حتی ممکن بود جداولی که بر دستگاه دیگری با نسخه 2016 ترسیم می‌کردم، در دیگری بخش‌های مرج‌شده نمایش داده نشود.
سپاس فراوان

خواهش می کنم. موفق و پیروز باشید.

امین سه‌شنبه 26 فروردین 1399 ساعت 08:51

دمت گرم عالی بود.

مریم چهارشنبه 6 فروردین 1399 ساعت 21:55

سلام و سپاس از راهنمایی خوب شما.
پاینده باشید

سلام. موفق و پیروز باشید.

ایمان پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 12:53

واقعا دست شما درد نکنه. کمک بزرگی بود

ممنون. با اشتراک مطالب مفید گره های بزرگی باز میشه . من هم از شما تشکر می کنم.

nk دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 14:49

خدا خیرتون بده خیلی لطف کردید مدتها درگیر بودم و کلی وقتم تلف میشد

عاقبت به خیر بشین

ایرانی سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 15:54

سپاس عزیز
پاینده باشید

صادق یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 14:45

دمت گرم رفیق

phar دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت 09:46

خدا خیرتون بده، من مدتها بود برای این مشکل همه سایتهای خارجی رو سرچ کرده بودم و حتی چندبار وورد رو پاک کردم و مجدد نصب کردم. هیچکدوم فایده نداشت. سر هر مقاله مجبور بودم برای قسمت جدولها فایل رو به سیستم دیگه ای منتقل کنم و جدولا رو اونجا درست کنم. الان با این فایل درست شد.

خواهش میکنم. پاینده باشید.

حقجو شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 17:00

تشکر فراوان عالی بود

سرافراز باشید.

بینام چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 12:10

تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد